lauantai 27. heinäkuuta 2013

Ropecon 27.7 2013

Nyt tulee postaukset vähän väärässä järjestyksessä, sillä olin ma-to Lontoossa ja siitä reissusta pitäis varmaankin kirjoittaa jotakin.. Mutta käsitellään Ropecon nyt ensin.

Minun osaltani Ropecon jäi vähän lyhyenlaiseksi, ei ollut oikein innostusta ostaa lippua, kun ei siellä sisällä olisi kuitenkaan ollut juurikaan mitään minua kiinnostavaa. Mutta kyllähän siellä pihalla nyt oli pakko käydä vähän hengaamassa. Katja perui tulonsa vaatekriisin takia, mutta ei sitä nyt olisi tarvinnut potea, en onnistunut näkemään yhtään lolitaa. Kaipa ne sitten olivat siellä sisällä. Ei sen puoleen, en minäkään siellä loleissa ollut, sillä KUUMA! Olin vain sitten ihan omana itsenäni, vatsakkaana, keski-ikäisenä,rumana akkana ™

Joten Ollin kanssa sitten oltiin vain liikkeellä. Olli ei jaksanut kantaa kivääriä coniin mukaan, ja jäi kuvan ottaminen vähän viime tinkaan, ettei saatu edes lainattua keneltäkään.


conin pihalla oli vähän tarkoitus järjestää jonkinlainen (lolien) pihahengaus, ja kyllähän sieltä omaa porukkaa löytyikin

Ilona oli tehnyt kertakaikkiaan upean ja onnistuneen Merida cossin. Puku on ommeltu itse ja hiukset on omat!


Ja samasta porukasta löytyi myös Lara Croft  Alice Resident Evilistä (anonyymi edit)


Kun kävelimme coni aluetta ympäri vastaan käveli joku anonyymiksi jäänyt blogini lukija, joka toivoi näkevänsä minut siellä ja lahjoitti minulle ihanat Kitty puikot :)


Olin kyllä lähes sanaton hämmästyksestä, eihän tälläistä tapahdu oikeasa elämässä! Sain hädintuskin mumistua jonkinlaisen kiitoksen, joten niiaan ja kiitän oikein kauniisti tätä kautta vielä kerran :D

Tähän lopuksi vielä sekalainen kattaus coniporukkaa
Tämähän on kuin itseään peilistä katsoisi! :)





Paikalla oli myös isoja ja pieniä prinsessoja <3 <3




Ja sitten siellä oli.. oli.. jotakin?


Ja tälläinen surullinen tapaus.. Näinkin voi käydä :(



4 kommenttia:

  1. Onpa suloiset syömäpuikot ja ennen kaikkea herttainen ele! :)

    VastaaPoista
  2. toi oli kyl Alice resident evilist eikä lara <':

    VastaaPoista
  3. Nyt kun oma blogi on kaynnistetty uudelleen niin ajattelinpa tulla ilmiantamaan itseni, eli olen se lukijasi, joka on vastuussa noista syomapuikoista. Cosplayasin Rosea Doctor Who'sta ja ankytin pahasti ja olin super awkward.

    Blogini on lolita-aiheinen myos mutta se on englanniksi, koska asun Englannissa.

    Hyvaa uutta vuotta!

    VastaaPoista